20.3.12

sahabat....sedihnya...


andai kau boleh melihat kesedihanku....aku yakin kau akan datang memelukkan dan katakan bahawa kau akan sntiasa ada bersamaku.....sahabat...andai kau boleh melihat penderitaan aku,,,aku yakin kau akan berkongsi penderitaan ini bersama..dan andai kau dapat melihat betapa aku sedih, kecewa dan menderita dengan apa yg telah terjadi antara kita..aku yakin kau akan memujukku....adakah ia x kan mampu menjadi realiti lagi?kau semakin jauh...jauh meninggalkanku.....diatas kesilapan kita sendiri...adakah ini pengakhiran hubungan ini...adakah ini yang telah ditakdirkan kepadaku....aku sedih ya ALLAH...sedih sgt2....aku sedih sbb aku terpaksa melontarkan kata2 kesat kepada sahabatku...aku sedih dengan apa yang telah berlaku....aku sedih ya ALLAH...aku harap kau ambillah nyawaku..tiada guna lg untuk aku terus menapak dibumi kau ini ya ALLAH...aku keseorangan...aku hidup tanpa sesiapa...... :( :( :( ya allah..kenapa aku x berhenti menangis......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan