5.5.12

dia....sudah tinggalkanku untuk 2 bulan...

hye suami...surat ni tuk sayang...hik3...suamiku....sesungguhnya hati isterimu ini gelisah...sentiasa gelisah bila kau sentiasa menghilang dr mataku.....kekadang tu mmg ada sedikit kekesalan...namun kau terlalu baik untuk aku terus merintih...kekadang diri ini terasa begitu kerdil jika nk dibandingkan denganmu...aku jahat...aku penuh sikap buruk...tp kau menerima ku dengan baik....apa yg mengukuhkan cinta aku kepadamu adalah sikapmu yang terlalu baik...sehingga mulut ini kaku untuk berkata2 tiap kali kau terpaksa bertugas diluar......apabila hati ni tawar....kebaikan mu menghalang ia dr terus tawar...malah kebaikanmu juga telah bajai at aku dengan rasa cinta dan kasih yang begitu mendalam....mmmm...bagaimana aku nk puaskan at aku dan atmu syg.....sedangkan makin hari makin kerap kau tinggalkanku...tp aku pasrah dan berdoa...agar aku sntiasa akan bersamamu dunia akhirat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan